Programowanie 3

Literatura obowiązkowa:

  1. Freeman, E. Robson. Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II. Helion, 2021.
  2. Freeman, E. Robson, B. Bates, K. Sierra: Wzorce projektowe. Rusz głową! Helion, 2010.
  3. Zhi Eng. Qt 6 C++ GUI Programming Cookbook. Practical recipes for building cross-platform GUI applications, widgets, and animations with Qt 6 – Third Edition. Packt Publishing, 2024.
  4. Oficjalna dokumentacja Qt: qt.io
  5. C. Martin. Czysty kod. Podręcznik dobrego programisty. Helion, 2010.

Literatura uzupełniająca:

  1. Summerfield, Biblioteki Qt. Zaawansowane programowanie przy użyciu C++, Helion, 2014.
  2. Baka, Getting Started with Qt 5: Introduction to programming Qt 5 for cross-platform application development. Packt Publishing, 2019.
  3. Ezust, P. Ezust, C++ i Qt. Wprowadzenie do wzorców projektowych. Wydanie II. Helion, 2014.
  4. Gamma, R. Helm, R. Johnson, J. M. Vlissides: Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku. Helion, 2010.

Preferowane środowisko programistyczne: IntelliJ IDEA oraz Qt Creator

Materiały dydaktyczne (wykład)

Materiały dydaktyczne (laboratorium) – studia stacjonarne

Materiały dydaktyczne (laboratorium) – studia niestacjonarne

Komentowanie wyłączone.

WordPress SEO fine-tune by Meta SEO Pack from Poradnik Webmastera